info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Klachten Formulier

Controleer altijd het fotobehang op fouten voordat u het aanbrengt!


Het is de verantwoordelijkheid van de consument om het ontvangen behang, voorafgaand aan het plaatsen/plakken te controleren op eventuele productiefouten en/of beschadigingen. Zo geldt de regel vanuit de fabrikant dat er, bij constatering van productiefouten/beschadigingen, maximaal 3 behang-banen reeds geplakt mogen zijn. Indien meer dan 3 banen geplakt zijn, geldt dit (voor de verkopende partij) als aanvaarding van goederen. Reclamatie of vervanging is niet meer mogelijk.

Kleurafwijkingen, enerzijds tussen de verschillende productiepartijen en anderzijds tussen de fabricage en de voorbeelden in de behang-boeken of op de site kunnen geen aanleiding geven tot klachten of weigering van de goederen.

Fotobehang mag niet geplakt worden wanneer de productiefout voorafgaand aan het plakken geconstateerd had kunnen worden. Maatverschillen in de posterdelen/banen kunnen alleen vóór het aanbrengen geconstateerd worden. Klachten over maatafwijkingen worden enkel behandeld vóór de banen zijn aangebracht/geplakt.

Behangkoopjes.nl tracht, conform de eisen van de leveranciers, productiefouten zo spoedig mogelijk op te lossen. Consumenten worden altijd gevraagd foto’s van het geconstateerde probleem (tevens van het behangetiket) toe te sturen. Deze foto’s worden intern beoordeeld en indien nodig doorgestuurd naar de leverancier. Een aantal leveranciers eist, ter oplossing van het probleem, ook (stukken van) het fysieke behang te ontvangen samen met de etiketten van het behang. Indien dit het geval is, wordt de consument vanzelfsprekend op de hoogte gehouden van de klachtbehandeling.